29 Aralık 2015 Salı

Yarın 31 Aralık :)



Bu yıla veda ediyor olmaktan dolayı çok mutluyum ki, umarım gelen yıl bir oncekini aratmasın... Huzurlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum tüm sevdiklerim için ve bu sevdiklerimin içinde tabi ki siz blog dostlarım da varsınız:) Artık biz bir aileyiz değil mi...

Ben bu ara çocukların hastalıklarından, alışveriş vs. yeni post hazirlayamadım, ama inkar etmeyim igye zaman bulabildim :) Küçük kızım bu sene anaokuluna baslayinca iyilesmesiyle tekrar hasta olması arasında 15 gün bile olmuyor bazen. İki gündür okula gidemiyor, ateşi var, ama o uyurken artık bir gireyim şu bloguma dedim :)

Ben bu ara evi süslemeye devam ettim. Bu sene eskileri degerlendirdim daha çok, tabi aldiklarim da oldu ama, her sene bu yıl süslemeye dair birsey almayacagim diyorum ama, kendimi durduramadigim zamanlar olmuyor değil :)

Aşağıdaki DIY çalışmam , çay kutusunun bir degerlendirilmesidir.






Biri büyük biri küçük olmak üzere iki tane çay kutusunu, yeni yıl temalı birşeye donusturmeyi uzun zamandır düşünüyordum.  Büyük olanı pecetenin fotokopisini alarak dekupaj yaptım,  küçük olanı ise bir kat beyaza boyayip, peçete dekupaji yaptım. Sonra bunlar ne olacak dedim, büyük olanı kurabiye kutusu yapayım,  küçük olan ise beklemede ve mutfakta ona arkadaşlık etmekte :)



Sonra kızlarımı da alarak yanıma,  hemencecik kolay bir tarçınlı kurabiye hazırlayıp,  sonra da süsleyerek,  dolduruverdim içini yeni yıl kurabiyeleriyle. Namı diğer "Kurabiye Adam"ve namı diger "Ginger Man"...

Kuarabiye çok pratik ve kolay, ayrıca kolay şekil alıyor:

1 paket margarin,
1.5 su brd. pudra şekeri,
1 çay brd. sıvı yağ, 
1 yumurta,
Tarçın,
Vanilya,
Aldığı kadar un. 

Dikkat: Kabartma tozu yok. Koyarsaniz kurabiyelerin sekilleri bozulabilir, yok ben yuvarlayacagim diyorsanız koyabilirsiniz.


170 dercede yanmasin diye başını bekleyerek pisirdikten sonra soğuttuk ve migrostan aldığımız süsleme aparatiyla eğlenceli vakit geçirdik :) Siz seviyorsanız zencefil de ekleyebilirsiniz, malum çocuklar kurabiyede sadece vanilya kokusu istiyorlar. 

Bu arada ben igde takip ettiğim sevgili @ahsapsever den bir hediye kazandım, onu da sunmak isterim sizlere. Çok keyifli çalışmaları  var:) 


Umarım şansım,  piyango cekilisinde de iyi gider :D





Bunlar da bizim evden ve ig den kareler...

Dilerim 2016, önce sağlık, sonra iç huzuru getirsin hepimize, ama herseyi seneden ve tanridan beklemek yerine, düşlerinizi gerceklestirmeye çalışın bu sene,  kendinize ve çocuklarınıza daha çok zaman ayırın, sevgiyi daha çok paylaşın tüm canlılarla. Tabularinizi bir kenara atıp, dilediğiniz mutlu olacağınız gibi yaşayın. Hayata bir kere geldiniz, onu dilediginiz gibi yasamak sizin en büyük hakkınız lütfen bunu unutmayın,  başkalarının istediği gibi değil,  kendi istediginiz gibi yaşayın...

Zaman geçiyor, tik tak, tik tak, tik tak...
MUTLU YILLAR
SAĞLIKLI BİR YAŞAM
VE İÇİNİZDEKİ ÇOCUĞU DİNLEYECEĞİNİZ BİR YIL
VE HUZURLU BIR YAŞAM DİLİYORUM...

SEVGILERIMLE 
                     Ekin Keskin.
                                       ♥♥♥.



4 yorum:

  1. İçim açıldı herbir karene, kurabiyeler de çay kutularının dönüşümü de şahane olmuş canım ellerine sağlık..
    Kuzuya geçmiş olsun, 2016 yılında herşey gönlünce olsun..
    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sebuşcum, 2016 ülkemize ve hepimize iyi gelir umarım,sevgi dolu mutlu yıllar dilerim ❤

      Sil
  2. Harika olmuşlar ablam eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoşcum teşekkür ederim, mutlu yıllar ❤

      Sil